45mies
Hei, olen parisuhteessa elävä mies ja seksielämämme on tyydyttävää. Kuvittelen kuitenkin yhdynnän aikana naivani jotain toista naista, vaikka kaupan kassatyttöä tai ihan kuka tuntuu sillä hetkellä kiihottavalta. Onko tämä normaalia? Harrastan myös käteen vetoa 2-3 krt viikossa ja nautin siitä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella on erilaisia fantasioita ja ne voivat rikastuttaa omaa seksielämää. Omille ajatuksilleen ei aina voi mitään ja onkin ihan luonnollista, että ajatus voi joskus eksyä kaupan kassatyttöön tai johonkuhun muuhun kuin kumppaniin. Teoilleen voikin sitten enemmän, mutta kysymyksesi ei käsitellytkään noin muutoin parisuhteen rajoja.
Myös käteen vetäminen on luonnollinen tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan ja saada nautintoa. Voit siis aivan hyvin jatkaa tätä, mikäli asia ei ahdista sinua.
Mukavaa kuulla, että nautit seksistä myös puolisosi kanssa ja seksielämänne on tyydyttävää. Mikäli kaipaat vielä enemmän tietoa seksuaalisuudesta, voit joko yksin, tai yhdessä kumppanisi kanssa, olla yhteydessä meihin uudestaan.
Hyvää jatkoa teille!
Maija Nieminen