Aina kysellään kalun pituudesta mutta minun on pakko kysyä ympärysmitasta....
Aina kysellään kalun pituudesta mutta minun on pakko kysyä ympärysmitasta. Onko kaluni tavallista ohuempi kun kaikki kokeilemani kondomit jäävät löysiksi ja ryppyisiksi vaikka kalu on ihan jäykkänä. Sen ympärys on 9,5 senttiä kovana ja 6,5 senttiä löysänä. Olen 16 vuotias.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen penis on aina hieman erilainen ja siksi joillakin penis voi olla esimerkiksi pidempi ja ohuempi ja joillakin taas lyhyempi ja paksumpi. Mitään syytä vertailuun ei kuitenkaan ole, sillä kondomikokoja ja -malleja on hyvin monenlaisia. Mainitsemillesi ympärysmitoille voisi sopia kondomikoko, jonka leveys on 45-49 mm. Joissakin pakkauksissa saattaa lukea myös ”tight”, joka tarkoittaa kapeaa tai tiukkaa, ja tällainen malli voisi olla kokeilemisen arvoinen.
Sopivan kondomin löytämiseksi voi selailla kondomeja myyvien sivustojen kokotaulukoita, joihin on listattu paremmin mittoja ja erilaisia ominaisuuksia, joita vertailemalla oikeanlaisen mallin löytäminen helpottuu. Jos asia vielä mietityttää sinua, tai sinulle heräsi lisää kysyttävää, saat aina halutessasi olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi