Aloin katsomaan pornoa ja juuri ennen aloittamista pieni veljen poikani...
Aloin katsomaan pornoa ja juuri ennen aloittamista pieni veljen poikani tuli mielee, no aloitin silti itsetyydyksen. en ajatellut hänestä mitään seksuaalista ja runkkasin pornolle en hänelle mutta en vain saanut häntä pois mielestäni. teinkö väärin?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Sinun ei tarvitse kantaa huolta kuvailemastasi tilanteesta.
Ihmisen mieli toimii niin, että ajatuksia menee ja tulee. Näin on usein myös seksuaalisissa tilanteissa, esimerkiksi sooloseksin aikana.
Kun mieleen tulee jokin ei-toivottu ajatus niin usein yritämme kaikin voimin olla ajattelematta tällaista ajatusta. Ikävä kyllä silloin ajatus tunkeutuu mieleen vieläkin hanakammin. Jos ajatukseen pystyy suhtautumaan jotakuinkin neutraalisti, sen voi vain panna merkille, jolloin ajatus usein erkanee omia aikojaan tehden tilaa jälleen uusille ajatuksille.
Neutraalia suhtautumista ajatuksiin voi auttaa se, että erottaa ajatukset ja teot toisistaan. Se että ajattelisikin jotakin tosimaailmassa kiellettyä asiaa ja vaikka kiihottuisi ajatuksesta, ei tarkoita sitä, että olisi toteuttamassa ajatukseen liittyvän teon. Ajatukset tulevat ja menevät, mutta tekoihimme voimme aina vaikuttaa.
Maria Vihlman