alushousujen haistelu
Keskustelu palstalla oli viesti jossa nainen sanoi että hän voisi toimittaa käytettyjä alushousuja miehille niin onko siitä mitään haittaa jos laitan hänelle viestiä? Haluaisin että alushousut olivat käyneet hänen pimpissään niin onko siitä mitään vaaraa jos sitten haistelen niitä että voiko siitä tulla mitään minulle? Kun haluaisin haistella niitä pimpin aromeja.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Olet täysi-ikäinen henkilö ja sinulla on oikeus päättää omista tekemisistäsi. Jos sinusta siis tuntuu siltä, että haluat ottaa tähän naiseen yhteyttä, voit niin tehdä. Netissä kaikki ei ole aina sitä, miltä näyttää, joten kannattaa vielä varmuuden vuoksi tarkistaa, onko muilla käyttäjillä/keskustelijoilla mitään negatiivista arviota myyjän aiempaan toimintaan liittyen. On hyvä sopia selvästi (kirjallisena) tuotteen hinta sekä toimitustapa.
Tarkoititko kysymyksessäsi sitä, että sinulla on pelkona saada seksitauti käytettyjen alushousujen välityksellä? Seksitaudit tarttuvat suojaamattomassa seksissä, eli eivät esimerkiksi vaatteiden kautta. Voit siis haistella alushousuja ihan vapaasti. Halutessasi voit vielä lukea seksitaudeista enemmän täältä tai olla meihin uudestaan yhteydessä, jos asia vielä mietityttää.
Maija Nieminen