Anaaliseksin harrastaminen
Valuuko sperma pois pyllystä, jos laukean tyttöystävän pyllyyn ilman kondomia? Voiko koko peniksen työntää pyllyyn? Onko ok, että kiihotun kun ajattelen, että tyttöystävä olisi silmät peitettynä kun hyäilen ja riisun hänet?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Sperma valuu pois pyllystä, jos sinne laukeaa ilman kondomia. Kondomia kuitenkin suositellaan käytettäväksi anaaliseksissä, jotta vältetään seksitautien ja suolistobakteerien tarttuminen.
Anaaliseksissä on tärkeää rauhallinen eteneminen, jotta vastaanottava osapuoli ehtii rentouttamaan sulkijalihaksensa. Liian nopea ja voimakas eteneminen voi tuottaa kipua. Anaaliseksissä on kondomin lisäksi tärkeää käyttää anaaliseksiin sopivaa liukuvoidetta. Anaaliseksissä tulee edetä vastaanottavan osapuolen ehdoilla ja aloittaa hyväilyt sormen avulla peräaukon alueelta. Tämän jälkeen voi testata yhden sormen viemistä peräaukon sisälle. Varovaisesti edeten sormia voi lisätä ja kun sulkijalihas on hieman rentoutunut, saattaa peniksen vieminen sisään onnistua. Penistä ei kannata kuitenkaan survoa sisälle vaan on tärkeää kuunnella toisen toiveita etenemistahdin ja hyväilyjen suhteen. Näin tilanne pysyy miellyttävänä molemmille. Tarkemmin tietoa turvallisesta anaaliseksistä ja esimerkiksi anaaliseksiin liittyvästä hygieniasta löydät täältä.
Erilaisista hyväilyistä tai seksiakteista on sallittua fantasioida. Ei ole mitään pahaa kiihottua ajatellessaan kuvaamiasi asioita ja voit jatkaa fantasiointia, jos se tuntuu sinusta hyvältä.
Mikäli sinulle tulee mieleen vielä lisää kysymyksiä, olet tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen. Yhteystiedot löytyvät täältä.
Neuvonnan tiimi