Apuaaaa
Yhellä mun kaverilla joka on tyttö niin sillä on tosi iso ja nätti pylly ja en saa sitä pois mun mielestä. Ja miten mä voisin nähdä sen ilman housuja? Haluisin tosi kovasti.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista kiinnostua sinun iässäsi jostakusta henkilöstä seksuaalisessa mielessä. Ihmisillä voi olla erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Jos siis sinun tekee mielesi ajatella toisen pyllyä, voit niin myös tehdä. Jotkut harrastavat fantasioidessaan sooloseksiä, joka saattaa helpottaa oloa sen suhteen, ettei ajatus esimerkiksi toisen pyllystä pyöri mielessä.
Ehkäpä näin aluksi voisit yrittää päästä treffeille tämän tytön kanssa ja sitä kautta ilmaista oman kiinnostuksesi tyttöä kohtaan. Varminta on kuitenkin, ettet heti mainitse noista fantasioistasi, sillä se saattaa pelästyttää tytön, mikäli hän ei ole vielä sillä tasolla, että olisi kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä. Varminta on lähestyä aina kohteliaalla käytöksellä ja siitä lähteä tutustumaan ja myöhemmin sitten juttelemaan myös seksiin liittyvistä asioista. Sinullahan on jo hyvä etu siinä, että tunnet tämän tytön kaverina, joten treffien ehdottaminen voi olla helpompaa tätä taustaa vasten. Jos kaipaat vielä lisää tukea ja neuvoja tilanteessasi, käänny rohkeasti turvallisen aikuisen puoleen, heille nämä asiat ovat tuttuja. Tsemppiä sinulle!
Maija Nieminen