Auttakaa
Oon 10v tyttö. Oon ihastanu youtubettajaan nimeltä *** (nimi poistettu). Laitan ***:n kuvan puhelimee auki ja rupeen nuolee sitä kuvaa. Onks tää iha normaalia? Pelottaa vähä kirjottaa tänne ku *** laittaa sen snappi mystoryyn kuvia tästä sivustosta. + tungen sormia pilluu kun nuolen ***:n kuvaa. Voinko myös saada taudin jos nuolen puhelimen näyttöö.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Kuvaamassasi käytöksessä ei ole mitään väärää tai pahaa. Ihastuminen ja seksuaaliset tunteet voivat innoittaa monenlaiseen tekemiseen. Ihastua voi keneen vaan ja mielikuvat ihastuksen kohteesta on tavallista. Ihastuksen ajatteleminen voi inspiroida monenlaiseen itsensä kosketteluun ja esimerkiksi kertomaasi ihastuksen kuvan nuolemiseen. Jos sormien pilluun tunkeminen tai mikä vaan muu itsensä koskettelu tuntuu hyvältä, voit jatkaa sitä huoletta.
Mitään seksitautia et voi puhelimen näytöstä saada, mutta periaatteessa on hyvä pitää mielessä, että näytöllä saattaa olla likaa. Puhelimen näyttö sattuu usein olemaan yksi vähemmän puhtaista esineistä, sitä kun käsitellään päivän mittaan usein paljon ja käsien bakteerit siirtyvät näytölle. Tätäkään kautta tuskin tulet kipeäksi, mutta lähinnä hyvä pitää mielessä, jos esimerkiksi flunssainen ystävä olisi kosketellut puhelintasi.
Sonja Vesanen & Oona Turunen