En laukea soolosekskssä
Olen 12v poika ja minulla on sellainen ongelma että kun itsetyytän ja saan orgasmin niin en laukea ja heti se jälkeen lähtee halut runkata ja en saa noin 20min aikana orgasmia. Ja haluaisin joskus lautea ja tuntea miltä se tuntuu.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että olet tutustunut kehoosi ja löytänyt sinua miellyttävän tavan nauttia. Oletkin jo saanut huomata, että siemensyöksy ja orgasmi eivät ole sama asia. Orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä ja päinvastoin. Siemensyöksyt alkavat yleensä 12-14 -vuotiaana, joten on ihan luonnollista, jos siemensyöksyä ei vielä kuulu. Todennäköisesti siemensyöksyt kuitenkin alkavat tässä ihan lähivuosina, joten voit olla huoleti.
On ihan tavallista, että miehen keho ei ole heti valmis uuteen erektioon ja orgasmiin. Useimmiten tarvitaankin jonkinlainen tauko, jonka pituus vaihtelee aina henkilön mukaan. Kannattaa siis kuunnella kehoaan, se tietää, milloin olet valmis uuteen itsetyydytyshetkeen.
Toivotaan, että saat kaipaamasi siemensyöksyn piakkoin; mitään kiirettä ei kuitenkaan vielä ole, ota siis ihan rauhallisesti. Luonto yleensä hoitaa nämä asiat omassa tahdissaan. Jos tilanne kuitenkin vaivaa sinua, voit aina kääntyä terveydenhoitajan puoleen. Nautinnollisia hetkiä.
Maija Nieminen