En saa pillua
Oon tos monet viikonloput seissy Exitin(baari) edessä ja yrittäny saada pillua mut ei kukaan haluu. Ja sit oon ollu Tinderissä myös hakemassa pillua.
Eikö se mene niin että muijilla pitäs olla lettu levällää ku kysytään

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävää, ettet ole yrityksistäsi huolimatta onnistunut pääsemään tavoitteeseesi. Jokaisella yksilöllä on oma tahto ja seksuaalinen itsemääräämisoikeus, joten olisi myös väärin pakottaa ketään vastentahtoisesti seksiin. On ihan yksilöllistä, antaako muija vai ei. Monille naisille kuitenkin olisi tärkeää tehdä vaikutus henkisellä tasolla, muistathan siis hyvät käytöstavat ja naista kunnioittavan asenteen.
Voisiko jonkun kaverisi kautta löytyä kiva seksikumppani? Netin avulla voi myöskin etsiä erilaisten seksitreffisivustojen kautta seuraa. Ehkäpä näin vielä joskus tärppää. Jos kaipaat keskustelua vielä tähän teemaan liittyen, voit soittaa halutessasi neuvontapuhelimeemme.
Maija Nieminen