eritteet
hei. pidän oksennus ja erite leikiestä todella paljon ja olen nykyään sinut asian kanssa. session pääasiassa yksin koska sessio seuraa varmuudella turvallista ja luotettavaa on hankala löytää. kysynkin nyt että asia mikä kiihottaa paljon on peräruiskeen juoimen. Suomen kielellä on vaikea löytää tietoo. Eli tiiän ulosteen bateeri riskit jne mutta onko se erityisen haitallista kun ulosteessa on vettä ja kosteutta ? Vai voiko sillä leikkiä yhtä lailla kin ns normi uloste. Tuskinpa omassta uloseteesta henki lähtee jos vain pieniä määriä syö, ja varman elimistö tottuu ns. Lisäks kysyn onko turvallista syödä omaa oksennusta ? Miten saisin sessiosta yksin enemmän irti? Olen koittanut katsella pornoa samalla tai jotain naisen kuvaa ja fantasioinut et kuvan nainen olisi mukana, tuo auttaaa fantasiaan mutta silti tulee jotenkin outo olo siis sillain että en voi olla terve päästäni aikuinen mies leikkii kakalla ja katselee tyylii työkaverin kuvaa instgramista jne, vaikka hyväksyn asian tosiaan mutta silti tulee vähän outo olo koska se on tabu. yritän nauttia täysillä. Yks eritteiden paras puoli se kun pääsee tavalaan tiliihin koska se on inin kiohttavaa jne.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa kuulla, että olet sinut mieltymyksesi kanssa. Omasta suolistosta tulleen peräruiskeen tai ulosteen syömisessä/juomisessa pienin määrin ei ole vaaraa, ainoastaan vatsa saattaa mennä sekaisin. Oman oksennuksen syömisen pitäisi olla turvallista myös. Kaikenlaista seksiä on hyvä tehdä omaa kehoa kuulostellen ja kunnioittaen.
Olet oikeassa, että aikuisten eriteleikit voidaan nähdä tabuna, ehkäpä ne juuri siksi ovatkin monesta myös kiihottavia. Toisaalta kuten kerrot, on hankalaa löytää kumppania sessioihin. Netin kautta monet voivat löytää sopivaa seuraa. Sinulla on oikeus nauttia seksuaalisuudestasi, mukavaa että pystyt niin tekemään.
Oona Turunen