Haluaisin kysyä et kun tyttöystäväni kanssa tykkään tehdä niin kun...
Haluaisin kysyä et kun tyttöystäväni kanssa tykkään tehdä niin kun hän runkkaa mua niin hiukan ennen kun laukean hän lopettaa ja sitä tehdään 3 tai 4 kertaa ja pallejani rupee kihelmöimään ja muuttuvat tumman punaisiksi ja kun laukean niin sperma tulee aika kovalla voimalla. Onko toi palleilleni hyväksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet teille mieluisan tavan toteuttaa seksuaalisuuttanne. Kuvaamasi tuntemukset ja muut havainnot ovat luonnollisia ja ne menevät yleensä ohi joko siemensyöksyn jälkeen tai erektion laskeuduttua, mikäli siemensyöksyä ei tapahtuisi. Mitään haittaa ei siemensyöksyn pidättelemisestä pitäisi olla, jos se tuntuu itselle nautinnolliselta asialta. Mikäli kuvaamasi olotila jatkuu pitkään seksin jälkeen tai sukuelinten alueella ilmenee kipuja tai pysyviä värimuutoksia, on tärkeää olla yhteydessä lääkäriin.
Jos siis siltä tuntuu, voitte jatkaa toimintaanne entisenlaisesti. Lisätietoa sukuelinten terveydestä saat vielä halutessasi terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi