Haluaisin nähdä paljaita tissejä, mutta en mitään pornoa. Missä voisi...
Haluaisin nähdä paljaita tissejä, mutta en mitään pornoa. Missä voisi nähdä naisia tissit paljaana? Olen miettinyt miksi minua ahdistaa nähdä seksiä tai pornoa, mutta en ole oikein keksinyt. Kaverini katsovat usein pornoa, mutta minua se ei huvita.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Kaikki eivät tykkää pornosta ja se on ihan yhtä okei kuin pornosta tykkääminenkin, olipa syy siihen mikä tahansa. Ihmisillä voi olla myös erilaisia näkemyksiä siitä, mikä on pornoa. Tässäkin saa kuunnella itseään ja omia mieltymyksiään.
Tissien näkemiseen on oikeastaan kaksi mahdollisuutta. Voit nähdä tissejä livenä, jolloin on olennaista, että kaikki ovat tilanteessa mukana omasta halustaan. Toinen mahdollisuus on nähdä tissejä kuvissa. Esimerkiksi tässä taiteilija Laura Dodsworthin työtä esittelevässä videossa näkyy erilaisia ja eri ikäisten henkilöiden tissejä. Videossa on ikäraja, joten sen katsominen vaatii kirjautumisen Youtubeen.
Neuvonnan tiimi