Haluaisin tietää sen psykologisen tai biologisen syyn siihen että haluan...
Haluaisin tietää sen psykologisen tai biologisen syyn siihen että haluan vaimoni makaavan toisen, isommalla varustetun, miehen kanssa? Miksi ajatus kiihoittaa minua sen verran että saan erektion, kun se muuten ei juuri enää tule.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On luonnollista miettiä omia kiinnostuksen ja kiihotuksen kohteitaan. Fantasioiden tai fetissien taustalta ei kuitenkaan aina välttämättä löydy mitään yksiselitteistä tapahtumaa tai syytä. Kiihottumisen tunne muodostuu aivoissa, vaikkakin vaikutukset voidaan nähdä fyysisinä reaktioina. Monesti kiihottuminen tapahtuu ajatusten tai mielikuvien seurauksina, jotka taas syntyvät ihmisen aistimusten, kuten näkö-, kuulo-, haju- tai tuntoaistin pohjalta.
On siis vaikeaa antaa mitään tarkkaa syytä sille, miksi kuvaamasi fantasia kiihottaa sinua. Joskus fantasian voi tehdä kiihottavammaksi esimerkiksi ns. kielletyiksi mielletyt aiheet. Myöskin oman kumppanin nautinnon seuraaminen ikään kuin salaa, voi tuntua joistakin ajatuksen tasolla kiihottavalta. Sinänsä fantasiassasi ei ole mitään outoa, etkä ole ainut, joka kiihottuu kuvaamastasi asiasta.
Et maininnut sen tarkemmin, oliko sinulla huolia erektion saamisen suhteen noin muutoin? Mukavaa kuulla, että erektio onnistuu ainakin tämän fantasian kautta. Mikäli erektion kanssa olisi ilmennyt pidemmän aikaa joitakin vaikeuksia, olisi tärkeää kääntyä lääkärin puoleen. Jos jokin itse fantasiaan tai erektioon liittyvä asia mietityttää, olisi hyvä jutella tilanteesta kumppanin kanssa. Myös meidän neuvontapuhelimemme puoleen voi kääntyä, jossa tilanteestasi voidaan keskustella laajemmin.
Neuvonnan tiimi