hävettää
Olen 20 vuotias poika mutta olen sitä pillua halunnut niin maan perkeleesti mutta ei sitä tule kaverit ovat panokoneita jotka saavat vitusti pillua joka päivä mitä pitäisi tehtä että pillu tulisi etuovelle käykö raha tai jotai tekopillut ei auta runkkaan 10 kertaa päivässä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ymmärrettävää ja luonnollista haluta pillua. Seksihalut voivat olla hyvin voimakkaita ja monta kertaa päivässä runkkaaminen on tavallista eikä siitä ole haittaa. Mukavaa, että olet löytänyt tekovaginat sooloseksiisi. Ymmärrän, että niiden käyttöön voi tulla kyllästyminen ja turhautuminen, kun kaipaa kovasti toista ihmistä.
Joskus itsestä voi tuntua, että kaikilla kavereilla menee paremmin ja he saavat seksiä paljon, mutta tosiasiassa on monia, jotka kaipaavat seksiä enemmän kuin saavat. Useat sinun ikäisesi eivät ole harrastaneet seksiä. Pillun saamiseen hyvä lähtökohta on rauhallinen tutustuminen kiinnostavaan ihmiseen. Onko sinulla esimerkiksi harrastuksia tai kavereita, joiden kautta voisit tutustua potentiaalisiin seksikumppaneihin?
Voit halutessasi lukea seksin aloittamisesta lisää täältä.
Jos asia mietityttää sinua, voit myös varata meille ajan ilmaiselle neuvontakäynnille.
Oona Turunen