hei
miten löydän tyttöystävän, joka oikeesti tykkää musta ja haluu viettää aikaa. täs on ollu ongelmana se, että tän ikäiset tytöt alkaa miltei kenenkä tahansa kaa, vaikka ne ei ees välitä kumppanistaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävää kuulla, että olet kohdannut vain sellaisia tyttöjä, jotka eivät ole kiinnostuneet syvällisemmin kumppanistaan. On hyvin kypsää ja fiksua ottaa toinen huomioon suhteessa ja toivoa sitä myös kumppaniltaan. Vaikka tilanne voi tuntua turhauttavalta, mahtuu maailmaan sellaisiakin tyttöjä, jotka alkavat suhteeseen vain jonkun itselle erityisen henkilön kanssa.
Ihminen ei kasva ainoastaan fyysisesti, myös henkistä kasvua tapahtuu iän myötä. Tällöin alkaa nähdä asioita syvällisemmin ja suhteissa saattaa tapahtua niin, että laatu korvaa määrän. Ehkäpä elämä tuo eteesi vähän myöhemmin sellaisen tytön, jonka kanssa kemiat kohtaavat ja tykkäätte molemmat aidosti toisistanne. Mukavia tyttöjä voi kohdata missä vain, esimerkiksi koulussa, (tyttövaltaisissa) harrastuksissa, ystävien tai tuttavien kautta sekä sosiaalisen median avulla.
Jos asia kovin turhauttaa, kannattaa jutella jonkun turvallisen aikuisen kanssa. Aikuisilla on samanlaisia kokemuksia kuin sinulla, joten ei tarvitse yhtään ujostella asian suhteen. Myös Poikien Puhelimen puoleen voit halutessasi kääntyä. Toivotaan, että löydät etsimäsi!
Maija Nieminen