hei!
Itseäni on mietityttänyt paljon peppuilu ja siihen liittyvät jutut.
Mulla on muutama aika iso lelu joista pisin on jotain ~40cm. Tykkään käyttää sitä suihkussa, mutta minua huolettaa
että teen vahinkoa itselleni. Välillä myös erektio meinaa lopahtaa leluja käytettäessä. Aijoittain on myös vaikea
kiihottua ja saada tyydytystä mikä ahdistaa minua.
Joskus leluja tulee myös käytettyä sillei rajusti, että
laitan paljon liukkaria tollasella 50ml ruiskulla anaaliin ja saan ton pitkän lelun menemään melkein kokonaan sisään.
Vetelen sitä sit aika nopeesti ja saatan saada orgasmin. Yleensä en tunne mitään kipuja.
Katson usein myös pornoa missä fistataan peppuun.
Ajattelen että olen hetero – bi välillä ja ehkä olen vähän aseksuaalinenkin,
niin välillä nämä videot jäävät häiritsemään minua,
vaikka silloin ne olivat hyvin kiihottavia.
Pelkään että ihmiset nähevät minut homona/weidrona.
Mitenkä peppu tyydyttämistä ja mitänkä ton huuhtelun sais tehtyä siististi?
Usein käy niin että huomaan ettei ollut tarpeeksi tyhjä.
Tolla vahingolla tarkoitan, että minusta käytän kohtuuttoman kauan aikaa näihin puuhiin kerralla
ja pelkään että olen mielestäni välillä aika kova oteinen itselleni.
-kiitos.

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että olet löytänyt sooloseksin ja mietit seksiapuvälineiden käyttöön liittyviä asioita. Peppuseksin harrastaminen soolona on hyvin yleistä, sinun ei tarvitse huolehtia, että ihmiset näkisivät sinut outona. Sooloseksiä voi harrastaa milloin itselle sopii, eikä kenenkään muun tarvitse siitä tietää. Siihen saa myös käyttää aikaa sen verran kuin itsestä tuntuu hyvältä.
Ajoittaiset erektio- ja kiihottumisvaikeudet ovat hyvin yleisiä, ja ne saattavat liittyä esimerkiksi väsymykseen tai stressiin. Jos esimerkiksi erektio- tai kiihottumisvaikeuksia tapahtuu usein ja ne haittaavat seksielämääsi, voit kääntyä seksuaaliterapeutin tai oman terveyskeskuslääkärin puoleen.
Kiihottuminen pornosta, jossa fistataan pyllyyn, on tavallista ja niin on myös erilaiset tunteet kiihottuneena ja kiihottumisen jälkeenkin. Lisää kiihottumisesta voit lukea täältä.
Turvallisuusasioita anaaliseksiin liittyen oletkin jo hienosti miettinyt, tärkeintä on kuunnella omaa kehoa ja sen tuntemuksia. Itsensä tyydyttämisessä peppuun ei ole mitään vaaraa, kunhan muistaa pitää seksilelusta kunnolla kiinni, ettei se pääse liukumaan kokonaan sisälle, ja kuuntelee omia tuntemuksiaan. Seksilelut ja oma alapää kannattaa pestä sooloseksin jälkeen juoksevalla vedellä.
Peräsuolen tyhjentämiseen sopii haalean lämmin vesi, jonka voi johtaa esimerkiksi mainitsemallasi ruiskulla varovasti peräsuoleen.
Lisää anaaliseksiin liittyvistä asioista voit lukea täältä.
Nina K. & Oona Turunen