Hei
Olen miettinyt että minulla on paljon tunteita tyttöjä että poikia kohtaan ja haluaisin kokeilla munan imemistä ja anaali seksiä miten voisimme harrastaa partnerini kanssa sellaista miellyttävää homo seksiä jossa voisimme työntyä molempien sisälle niin käsillä että munillamme?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva, että olet löytänyt ilmeisesti hyvältä tuntuvia tunteita ja vetoa muita kohtaan. On tavallista, että on tunteita sekä poikia tai tyttöjä kohtaan.
Miellyttävää homoseksiä voi harrastaa lukemattomin tavoin. Tärkeitä pohjia seksiin ovat keskinäinen kunnioitus ja luottamus sekä kyky kommunikoida. Ei ole mahdollista antaa yksiselitteisiä, kaikille sopivia valmiita tapoja seksin harrastamiseen. Niistä täytyy jutella yhdessä partnerin kanssa ja rauhassa voitte tutustua yhdessä molempien haluihin, tarpeisiin ja teille sopiviin tapoihin nauttia. Puhumalla, kuuntelemalla, koskemalla ja välittävällä, kiireettömällä läsnäololla pääsee pitkälle. Seksin aloittamisesta voit halutessasi lukea täältä.
Seksissä sisälle työntyminen käsillä tai munalla tuntuu monista hyvältä. Keinoja tähän on monia, esimerkiksi suuseksistä voit lukea vinkkejä täältä ja anaaliseksistä täältä.
Nautinnollisia hetkiä!
Sonja Vesanen & Oona Turunen