Hei, haluisin saaha tiimalasivartalon. ongelma on se että mulla on...
Hei, haluisin saaha tiimalasivartalon. ongelma on se että mulla on levee peppu/lantio mutta sitte ei rinnoissa/”hartia”seudulla mitään. onko neuvoja?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Moni muukin miettii omaan ulkonäköönsä liittyviä seikkoja ja usein tulee samalla myös vertailtua itseään toisiin ihmisiin. Tämä on kuitenkin turhaa, sillä jokainen on hyvä sellaisenaan ja niin kauan kuin keho toimii toivotunlaisesti, voi olla tyytyväinen omaan kehoonsa.
On silti hyvin inhimillistä, jos ihailee jotakin tiettyä vartalomallia ja toivoo samanlaista myös itselleen. Et maininnut, oletko jo saavuttanut murrosiän tai kenties ohittanutkin sen. Jos et ole vielä saavuttanut täysi-ikäisyyttä, saat terveydenhoitajalta parhaimmat vinkit kehittyvän nuoren terveyden ylläpitoon ja kehon mahdolliseen muokkaamiseen. Keho myös muokkautuu läpi elämän, joten sinällään, vaikka kokisitkin, että sinulla ei tällä hetkellä ole ”mitään” rintojen seudulla, voivat myös iän ja elämäntilanteiden mukanaan tuomat muutokset muovata kehoa toiseenkin suuntaan.
Ehkäpä helpoin ja nopein kikka on luoda illuusio tiimalasivartalosta vaatteiden ja asusteiden avulla. Pyri kiinnittämään huomio vartalosi yläosaan näyttävillä kauluksilla, olkatoppauksilla tai väreillä ja suosi alaosissa tummia sävyjä. Netistä ja vaatekaupoista löydät paljon lisävinkkejä juuri sinulle sopivista tyyleistä. Jos asia vielä painaa sinua, voit aina jutella jonkun aikuisen kanssa tilanteestasi ja toiveistasi. Olet kuitenkin kaunis jo noin, hyvää jatkoa sinulle.
Maija Nieminen