Hei! Mietin, onko normaalia että käy äidin kanssa suihkussa (ja...
Hei! Mietin, onko normaalia että käy äidin kanssa suihkussa (ja saunassa) vielä 18 vuotiaana? Ja onko normaalia myös se että minulla saattaa satunnaisesti kovettua muna kun/jos oon äidin kanssa tarpeeksi lähekkäin? Äiti on hyvin säilynyt ja kurvikas vaikka ikää on jo. Äidille tämä seisokki on ok, mutta mietin mitä mieltä te olette tästä että saunoo vielä tämän ikäisenä yhdessä ja on näin ”lämpimät välit”.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisessa perheessä on omat tapansa ja esimerkiksi saunominen yhdessä voi tuntua toisista ihan luontevalta. Satunnaisia erektioita voi joskus myös syntyä, mutta niihin voi suhtautua rennosti. Siksi onkin hyvä juttu, jos äitisi ei tilanteesta hätkähdä. Toisen omaa tilaa ja seksuaalista itsemääräämisoikeutta on tärkeää silti kunnioittaa. Mikäli asia siis vaivaisi jompaakumpaa, on hyvä miettiä erillisiä saunomishetkiä.
Kuvaamasi tilanne on myös hyvin yleinen seksuaalifantasioiden lähde. Tässä ei ole mitään pahaa, sillä fantasioissa on lupa tehdä mitä uskomattomimpia juttuja, ilman, että loukkaisi ketään. Olipa kyse millaisesta tilanteesta tahansa, voit halutessasi olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jos sinulle herää seksuaalisuuteen liittyen lisää kysymyksiä.
Neuvonnan tiimi