Hei, mietin tätä, olenko erilainen? Olen siis naispuolinen ja ainoa...
Hei, mietin tätä, olenko erilainen? Olen siis naispuolinen ja ainoa tapa saada orgasmi on hieroa sukupuolielintä jotain karheaa, esim. ovimattoa vasten. Vatsallaan. En tiedä miten muut naispuoliset masturboi, mutta minun täytyy tehdä näin. Onkohan harvinaista? Tunnen itseni vähän oudoksi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen kehossa on monia eri kohtia, joita koskettamalla voi tuntea seksuaalista mielihyvää. Myös erilaiset tavat koskettaa itseään tai toista voivat saada aikaan seksuaalista nautintoa. Masturbointitapoja on monia ja yksi yleisimmistä tavoista naisilla on juurikin hieroa itseään jotakin vasten vatsallaan ollessaan. Monesti se voi olla esimerkiksi tyyny, mutta toki myös muutkin asiat tai esineet käyvät. Tärkeintä on lähinnä, ettei tule satuttaneeksi itseään eri asioilla/materiaaleilla tai että emättimen limakalvoille ei pääse infektion aiheuttajia.
Tilanteessasi ei ole mitään outoa, joten jos siis olet löytänyt itsellesi sopivan keinon tyydyttää itseäsi, voit aivan hyvin myös jatkaa samalla linjalla. Mikäli kaipaat vielä keskustelua enemmän orgasmiin liittyvistä seikoista tai esimerkiksi itsetyydytyksestä, voit aina soittaa neuvontapuhelimeemme, jossa autamme sinua mielellämme tarkemmin.
Maija Nieminen