Hei.minkä takia naisten alushousut ovat nätimpiä kuin miesten on kukkakuviota,pitsiä...
Hei.minkä takia naisten alushousut ovat nätimpiä kuin miesten on kukkakuviota,pitsiä ja rusetteja.pidän joskus kotona ollessani naisten alushousuja.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että olet löytänyt sinua miellyttävän tavan toteuttaa seksuaalisuuttasi. Naisten alushousuja saa käyttää, jos se tuntuu itselle paremmalta valinnalta ja kankaat miellyttävät silmää.
Noin yleisesti ottaen asian tai esineen kauneus on tietenkin aina makuasia. Ehkäpä alushousujen runsaan kuosivalikoiman taustalla on keino myydä useampi tuote lisää. Ajatuksena saattaa myös olla, että miehet ovat käytännönläheisempiä ja eivät kiinnitä huomiota yksityiskohtiin, joten heille ei lisätä esimerkiksi somisteita alusvaatteisiin. Syyt voivat liittyä myös visuaaliseen puoleen, jolloin alusvaatteet voivat tuoda iloa tai stimulaatiota niin arkipäivään kuin intiimihetkeenkin.
Parhaimman vastauksen alusvaatteiden suunnitteluun liittyen saat varmastikin esimerkiksi aiheeseen perehtyneeltä ompelijalta tai vaatesuunnittelijalta. Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saat taas neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi