Hei. Minulla tulee pissa usein kahtena suihkuna runkkaamisen jälkeen. Ne...
Hei. Minulla tulee pissa usein kahtena suihkuna runkkaamisen jälkeen. Ne lähtevät vähän eri suuntaan, kuin kapea v-kirjain. Mistä se voi johtua? Näin ei ole ollut kovin kauan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Siemensyöksyn jälkeen pissaaminen voi tuntua joskus vaikealta. Joissakin tapauksissa saattaa olla kyse luonnollisesta seksiin liittyvästä tapahtumasta, jossa sulkijalihas sulkee virtsarakon siemensyöksyn aikana. Kun siemensyöksy on tullut, voi lihaksen rentoutumiseen mennä hetki aikaa ennen kuin pissa tulee kuten tavallisesti. Koetko, että rakkosi tyhjenee ihan normaalisti ja virtsasuihku ei ole esimerkiksi heikentynyt? Sinulla ei ole syytä huoleen, mikäli koet, että pissaaminen, erektiot ja siemensyöksyt onnistuvat toivotunlaisesti. Mikäli sinulla ilmenee joitakin muita oireita tai pissaaminen vaikeutuu jollakin tavalla, on hyvä jutella asiasta lääkärin kanssa.
Maija Nieminen