Hei. Miten on mahdollista että kullini on jäykkänä ohuempi kuin...
Hei. Miten on mahdollista että kullini on jäykkänä ohuempi kuin velttona. Se on velttona 3 senttiä pitkä ja ympärys on 12 senttiä. Jäykkänä pituutta on 12 senttiä mutta ympärys on vain 10 senttiä. Myös tuo veltto pituus häiritsee, tuskin se enää kasvaakaan kun olen kohta jo 18 vuotias.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erektion syntyessä peniksen sisällä olevat paisuvaiskudokset täyttyvät verellä ja penis jäykistyy. Erektioon vaikuttavat myös oma lihaksisto, suonisto ja hermosto. Siksi jokaisen penis ja erektiot voivat näyttää hieman erilaisilta ja joskus myös voi käydä niin, että yksilöllisistä syistä penis voi olla erektiossa hieman ohuempi, mutta tämä ei ole vaarallista. Etenkin, kun lepotilassa ympärysmittasi on hieman keskiarvoa suurempi, voi olla mahdollista, että erektiossa tuo suhdeluku ikään kuin tasoittuu.
Monesti tulee vertailtua itseään toisiin ja joskus omat mitat voivat häiritä jollakin tavalla. Miehen mittaa ei kuitenkaan määritellä peniksen pituudella, vaikka ajatukset paljon alapään alueella pyörisivätkin. Olet kehittynyt odotetunlaisesti ja peniksesi toimii niin kuin pitääkin, joten voit olla ylpeä itsestäsi ja kehostasi. Jos tuntuu siltä, että asia edelleen painaa sinua, voit halutessasi kääntyä terveydenhoitajan puoleen tai soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi