Hei! Olen 20v nainen ja minua huolettaa ja ahdistaa viime...
Hei! Olen 20v nainen ja minua huolettaa ja ahdistaa viime kesäinen tapahtuma. Olimme rannalla jossa oli lapsi mistä en todellakaan ollut kiinnostunut. Päästyäni kotiin tämä kyseinen lapsi tuli mieleeni alasti itsetyydytyksen aikana jota säikähdin kovasti. Tuntuu että en pysty antamaan tapahtunutta itselleni anteeksi. En saa tätä asiaa mielestäni ja minua huolettaa ja pelottaa. En ole koskaan enkä nytkään kiinnostunut millään muotoa lapsista enkä halua heille mitään pahaa koskaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Monet ovat olleet samankaltaisessa tilanteessa ja huolehtivat samaa. Mielessä pyörii jatkuvasti monenlaisia ajatuksia ja mielikuvia, myös seksin ja itsetyydytyksen aikana. On tavallista, että itsetyydytyksen aikana saamme mielikuvia, jotka voivat kiihottaa, mutta yhtä lailla hämmentää tai herättää ahdistusta. Jos itsetyydytyksen aikana mieleen tulee alaston lapsi, ei se itsessään tarkoita seksuaalista kiinnostusta lapsia kohtaan.
Halutessasi voit lukea myös tämän sivuillamme aiemmin julkaistun kysymys-vastaus-parin, joka liittyy aiheeseen. Lisäksi voit olla meihin yhteydessä ajanvarauslomakkeella, jos asia vielä mietityttää. Keskusteluapumme on luottamuksellista ja nimetöntä.
Neuvonnan tiimi