Hei olen 40 vuotias mies ja pidän nuorista tytöistä minusta...
Hei olen 40 vuotias mies ja pidän nuorista tytöistä minusta se ei ole eettisesti väärin ja ostin siskoni tyttärelle koko puvun johon hän voi pukeutua samalla kun runkkaan

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Mieltymyksiään ei voi valita ja kaikenlaiset mieltymykset ovatkin ajatuksen tasolla ok. Lapsiin ja nuoriin kohdistuvasta seksuaalisesta kiinnostuksesta voit lukea lisää täältä. Mieltymys on kuitenkin aina eri asia kuin teko.
Seksuaalisen teon eettisyyden arviointi ei perustu yksittäisen ihmisen mielipiteeseen ja meillä on olemassa asiaa koskeva lainsäädäntö. Tämän lainsäädännön mukaan aikuinen, joka osallistuu seksuaaliseen tekoon alle 16-vuotiaan kanssa, syyllistyy seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Joissakin tapauksissa suojaikäraja on 18 vuotta. Lain tarkoituksena on suojata lapsia ja nuoria seksuaalisilta teoilta, jotka voisivat vahingoittaa heitä.
Sinun olisi tärkeää päästä juttelemaan ajatuksistasi ja seksuaalisesta toiminnastasi asiaan perehtyneen ammattilaisen kanssa. Kaikenlaisten mieltymysten kanssa on mahdollista oppia elämään elämää, jossa kaikkien osapuolten seksuaalisia rajoja kunnioitetaan. Meihin voi aina ottaa yhteyttä myös nimettömästi tai nimimerkillä.
Neuvonnan tiimi