Hei.Olen viime aikoina kiinnostunut paljon asmr.stä ja etenkin siitä että...
Hei.
Olen viime aikoina kiinnostunut paljon asmr.stä ja etenkin siitä että pystyisi saamaan orgasmin ilman että käyttää lainkaan käsiä. Olen onnistunut pariin kertaan saamaan orgasmin tunteen ja älyttömän hyvän mieliolon tunteen, mutta Ns laukeamista eli siis ejakulaatiota ei ole tapahtunut. Olisiko teillä antaa mitään vinkkiä siitä miten olisi mahdollista laueta oikein kunnolla?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että olet löytänyt sinulle sopivan tavan saada mielihyvää ja nautintoa. Orgasmi ja ejakulaatio ovat eri asioita, ja orgasmin voi tosiaan saada ilman ejakulaatiota niin kuin olet huomannut. Ejakulaatio useimmin vaatii fyysistä stimuloimista. Orgasmi voi kuitenkin olla aivan yhtä nautinnollinen ilman ejakulaatiota. Ihmisillä on monenlaisia tapoja saada orgasmi. Orgasmikokemuksen voimistamista voi kokeilla esimerkiksi ottamalla mukaan suun kautta tapahtuvan hengityksen sekä lantion liikkeen. Jatka vain kokeilemista ja tutkimista samaan tapaan kuin olet tehnytkin. Halutessasi voit myös tutustua kirjaan nimeltä Moniorgasminen mies.
Nautinnollisia hetkiä!
Oona Turunen