Hei. Saako siemensyöksyn eturauhasta hieromalla ja miten löydän sen? Mietityttää...
Hei. Saako siemensyöksyn eturauhasta hieromalla ja miten löydän sen? Mietityttää myös kun terskani on kirkkaan vaaleanpunainen levossa ja kun seisoo niin tumman punainen ja paisuu aika paksuksi niin että runkkaaminen on hiukan hankalaa kun ei saa esinahkaa liikutettua terskassa vaan pelkästään varressa ja sperman tuleminen on työlästä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Eturauhanen sijaitsee peräaukon etupuolella, noin sormen mitan syvyyydessä. Sijainti riippuu hieman henkilöstä ja henkilön asennosta. Eturauhasen löytää tunnustelemalla sormella peräaukon vatsanpuoleista aluetta. Tunnustelua voi avittaa nostamalla polvet rintaansa vasten. Eturauhanen ei välttämättä tunnu sormeen erityiseltä, mutta henkilön kiihottuessa eturauhanen paisuu ja tuntuu saksanpähkinän kokoiselta kiinteältä alueelta.
Eturauhasta hyväilemällä on mahdollista saada orgasmi ja orgasmiin voi liittyä myös siemensyöksy. Jokaisen keho on kuitenkin yksilöllinen ja siksi toisen keho voi reagoida eri tavoin kuin oma keho reagoisi. Hyväilyissä on tärkeää huomioida käsien puhtaus ja kynsien pituus. Halutessaan sormien suojana voi käyttää myös kertakäyttöhanskaa tai kondomia. Näin vältetään se, ettei peräaukkoon joudu bakteereita eikä tule satuttaneeksi itseään. Lisäksi hyväilyissä on tärkeää käyttää paksua anaaliliukastetta. Lisätietoa anaaliseksistä saat enemmän vielä täältä. Olipa kyse millaisista hyväilyistä tahansa, on hyvä edetä rauhalliseen tahtiin sekä kuunnella omaa kehoaan ja tehdä vain sellaisia juttuja, jotka tuntuvat miellyttäviltä.
Peniksen ja terskan väri muuttuu henkilön kiihottuessa. Muutos johtuu siitä, että peniksen pintaverisuonissa virtaa erityisen paljon verta henkilön kiihottumisen aikana. On myös luonnollista, että esinahka liukuu erektiossa terskan taakse. Jokaisen keho on tässäkin tapauksessa yksilöllinen ja siksi on paljon eroja siinä, liukuuko esinahka terskan päälle ja kuinka nopeasti sperma tulee. Runkkaamisessa vain mielikuvitus on rajana ja jos tuntuu, että esinahkaa on vaikeaa liikutella, voi esinahkaa esimerkiksi pyöritellä sormin peniksen ympärillä. Tärkeintä on, ettei liikaa tavoittele siemensyöksyä, vaan kokee tilanteen kokonaisvaltaisesti mukavana ja nautinnollisena. Siemensyöksy voi olla positiivinen ”sivutuote”, joka tulee, jos on tullakseen. Orgasmin voi myös saada ilman siemensyöksyä.
Jos jokin kehoon, esinahkaan tai siemensyöksyyn liittyvä seikka edelleen mietityttää sinua, on hyvä jutella asiasta terveydenhoitajan kanssa. Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saat halutessasi myös soittamalla neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi