Hei Sexpo! Onko normaalia jos masturboinnin aikana tekee mieli syödä...
Hei Sexpo!
Onko normaalia jos masturboinnin aikana tekee mieli syödä omaa spermaa? Sitten kun laukeaa niin se himo lähtee pois. Onko mitään tapaa toteuttaa se? Kuulin että runsaalla veden juonnilla voi vaikuttaa siemennesteen määrän. Se kiihottaa paljon. Tykkään myös Anaalin stimuloinnista. Onko siitä mitään haittaa jos käytän rypsiöljyä liukasteena. Yleensä sivelen sitä koko kehoon. Onko normaalia jos pidän pyykkipoikia nänneissä ja kiveksissä? Joskus imen imurilla kiveksiä, nännejä ja kullia

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet uskaltanut tutustua rohkeasti omaan seksuaalisuuteesi.
On ihan luonnollista, että tekee mieli maistaa omaa spermaansa ja etenkin kiihottuneena maistamisen halu voi olla suuri; laukeamisen jälkeen mieliteko sitten laantuu. Jos sinua haluttaa, voit myös maistaa spermaasi, tästä ei ole mitään haittaa. Näin tiedät, onko sperman syöminen sinun juttusi vai ei. Veden juomisesta ei ole mitään haittaa ja tekniikkaa voi testatakin, mutta yleisesti ottaen siemennesteen määrään on vaikeaa vaikuttaa itse. Määrään vaikuttavatkin monet yksilölliset tekijät ja lisäksi koostumukseen voi vaikuttaa siemensyöksyjen tiheys.
Anaaliseksissä voi käyttää liukasteena rypsiöljyä. Mikäli kyse olisi anaaliyhdynnästä kondomin kanssa, on hyvä huomioida, että öljypohjaiset liukasteet haurastuttavat kondomia. Lisää anaaliseksiin liittyvää tietoa löydät täältä.
On luonnollista kokeilla erilaisia nautinnon lähteitä. Jos sinua kiihottaa pyykkipoikien tai imurin käyttö, voit niitä myös käyttää. Olethan kuitenkin varovainen ja seuraat kehosi tuntemuksia. Esimerkiksi voimakastehoinen imuri saattaa jossain tapauksissa aiheuttaa ikäviä vaurioita penikselle. Noin muutoin voit testailla rohkeasti, millainen sooloseksi on sinulle mieluisaa.
Mikäli seksuaalisuuteen tai esimerkiksi mieltymyksiin liittyvät asiat askarruttavat edelleen, voit kääntyä uudestaan puoleemme tai jutella asiasta esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa.
Neuvonnan tiimi