Hei sexpo,Haluaisin saada yhdeltä naiselta pesää, mutta en oikein uskalla...
Hei sexpo,
Haluaisin saada yhdeltä naiselta pesää, mutta en oikein uskalla kysyä häneltä. Miten voisin kysyä häneltä seksiä ilman, että tilanteesta tulisi outo tai mitään sellaista

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista haaveilla seksistä toisen ihmisen kanssa. Tunteeko tämä kertomasi nainen sinua? Yleisesti ottaen on helpompi lähestyä jo tuttua naista ja seksiehdotukset saatetaan ottaa paljon paremmin vastaan verrattuna siihen, kuin jos olisitte melkeinpä ventovieraita toisillenne. Toisaalta taas, jos nainen mieltää sinut pikemminkin kaveriksi, voivat seksiehdotukset tuntua yllättäviltä.
Jokainen nainen lämpenee aina hieman erilaisille iskurepliikeille ja siksi on vaikeaa sanoa, mikä tässä tapauksessa olisi tuloksellisin tapa lähestyä. Parhaimman vaikutuksen teet ainakin hyvillä käytöstavoilla ja ehkäpä kevyellä flirtillä. Ei kannata olla liian päällekäyvä puheissaan, eikä varsinkaan teoissaan. Toki joillekin naisille voi toimia suora kysymyskin, mutta kuten aina, tässäkin tapauksessa kannattaa vähän ensin kuulostella tilannetta ja miettiä, onko juuri nyt oikea aika ja paikka tehdä aloite.
Varmin tapa on siis tutustua naiseen ensin sen verran, että tiedät, onko hän enemmän ”suoran toiminnan” ihmisiä tai kenties jotakin muuta. Näin opit myös tuntemaan, millaisista lähestymistavoista hän pitää ja todennäköisyydet outona pitämiseen vähentyvät.
Yrittänyttä ei laiteta, toivottavasti sinua lykästää. Ja ainakin olet tämän jälkeen viisaampi siinä, millainen lähestymistapa toimii ja millaisella ei ole toivottua lopputulosta. Jos kaipaat vielä keskustelua seksuaalisuuteen liittyen, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi