HeiOlen kateellinen naisille koska he voivat nauttia seksistä paljo enemmän...
Hei
Olen kateellinen naisille koska he voivat nauttia seksistä paljo enemmän kuin miehet. Naiset voihkivat kun he harrastavat seksiä. Naisten orgasmi kestää pidempään ja he voivat saada niitä monta ja pantavaksi tuleminen vaikuttaa paljon kiihottavammalta kuin että miehenä panee naista. Ja on kaksi reikää anus ja vagina. Ja enemmän seksileluja. Varmaan aika moni ajattelee näin. Onko se normaalia?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kaikki tunteet ja ajatukset ovat sallittuja ja joskus on ihan mielenkiintoistakin miettiä asioita eri ihmisten kantilta. On siis luonnollista kyseenalaistaa asioita ja miettiä, millaista olisi olla toisen ”saappaissa”. Ei kuitenkaan pidä yleistää suorilta käsin, että kaikki mainitut väitteet koskisivat jokaista naista maailmassa. Jotkut naiset nauttivat kumppaniaan enemmän seksistä, toiset taas eivät. Toiset naiset saavat useita orgasmeja, jotka voivat olla pitkäkestoisiakin. Toisaalta taas maailmassa on naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia ja sekin on ihan luonnollista. Lisäksi orgasmin äänekkyys ei kerro nautinnon tasosta, eli voimakkaan orgsmin voi saada ihan hiljaakin.
Ihmisen seksuaalisuus on hyvin moninainen kokonaisuus ja siksi on hyvä huomioida, että kehossa on reikien lisäksi myös muitakin kohtia, jotka tuottavat seksuaalista nautintoa. Tällaisia paikkoja ovat muun muassa suu, kaula, nännit ja sisäreidet. Oikeastaan mikä paikka vain voi saada aikaan seksuaalista nautintoa ihmisessä, tämä vain vaihtelee yksilöittäin. Lisäksi erilaisilla kosketustekniikoilla voi saada aikaan jopa orgasmin, ilman siis, että hyväilisi alapään aluetta. Taiten käytettynä myös mies voi kokea seksuaalista nautintoa naisille suunnatuilla leluilla, tämä saattaa vain vaatia hieman enemmän vaivannäköä tai mielikuvitusta eri lelujen kanssa.
Maailmaan mahtuu siis hyvin erilaisia ihmisiä ja siksi orgasmitapoja, kiihottumisen kohteita ja nautinnon tasoja on niin monta kuin on ihmisiäkin. Jos sinua vielä kiinnostaa jutella asiasta, voit soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeemme. Yhteystiedot löydät täältä. Myös erilaisten naisten kanssa voi käydä keskusteluja, saatte varmasti vaihdettua monenlaisia mielipiteitä puolin ja toisin. Antoisia keskusteluhetkiä!
Maija Nieminen