Hei,onko normaalia/hyväksyttävää että mies masturboi vessassa ennen suihkuun menoa 2krt...
Hei,onko normaalia/hyväksyttävää että mies masturboi vessassa ennen suihkuun menoa 2krt viikossa vaikka olemme naimisissa.kieltää asian ,ei käytä siihen lehtiä eikä nettipornoa,siis vain ohimennen kai tapana niin tehdä.onko sallittavaa ?tekeekö moni suhteessa oleva niin?kiitos vastauksesta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Masturbointi aiheuttaa muillakin ristiriitatilanteita parisuhteessa. Toinen osapuoli saattaa kokea itsensä esimerkiksi jollakin tavalla ulkopuoliseksi tai riittämättömäksi. Yleisenä huolena taustalla voi olla ajatus siitä, että itsetyydytys on pois yhteisestä seksielämästä tai kumppani ei enää viehäty itsestä. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan kehoonsa ja itsetyydytyksen harrastamiseen parisuhteessa. Pääpiirteissään on myös yleistä, että parisuhteessa olevat masturboivat joko säännöllisesti tai ajoittain. Yksilöllisiä eroja toki löytyy aina niin monta kuin on parisuhdettakin.
Millaisia tunteita tilanne sinussa synnyttää? Seksuaalisuus on herkkä aihealue, joka voi herättää voimakkaita tunteita molemmissa osapuolissa. Masturbointi mielletään hyvin yksityiseksi asiaksi ja siksi siitä saattaa olla hankalaa jutella toiselle asiasta. Miehelläsi ei luultavastikaan ole tarkoitus loukata sinua, kyseessä on vain tietty rutiini.
Ilmeisesti olette jollakin tasolla pystyneet keskustelemaan asiasta, mikä onkin hyvä juttu. Omista tunteistaan kannattaa kummankin puhua avoimesti, jotta suhteessa olisi molemmilla hyvä olla. Jos sinusta, tai teistä, tuntuu, että jokin asiassa on jäänyt vaivaamaan ja haluaisitte käsitellä asiaa tarkemmin, voi neuvontapuhelimeen olla aina yhteydessä. Autamme teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi