Heips! Oon 13v poitsu jolla on aika epämukava ongelma. Siis...
Heips! Oon 13v poitsu jolla on aika epämukava ongelma. Siis mun isoveli tuli kerran mun huoneesee silleen et olin just tumputtamassa ja katoin viel siis homo pornoo samalla… ja siis nyt se nauraa mulle tyylii koko ajan ja kiusaa mua siitä ja en tietenkää kehtaa porukoille sanoo mitään. Aluks se oli vaa sellast pient herjaa mut ny se iha oikeest kiusaa siitä… mitä mä teen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävä kuulla, että veljesi kiusaa sinua. Jokaisella on oikeus nauttia sooloseksistä. Tumputtamisesta tai kunkin omista mieltymyksistä ei tulisi kiusata ketään.
Olisiko sinun mahdollista ottaa asia vakavasti puheeksi veljesi kanssa ja kertoa hänelle, että kyseessä on sinulle herkkä asia ja toivot hänen lopettavan siitä kiusaamisen? Jos asiasta suoraan puhuminen on vaikeaa, voisit vaikka kirjoittaa hänelle. Toivottavasti veljesi sitten ymmärtäisi lopettaa kiusaamisen. Ja jos vanhemmille puhuminen tuntuu hankalta, onko sinulle ketään muuta luotettavaa aikuista lähipiirissäsi, jolle voisit jutella asiasta? Voit tarvittaessa kääntyä koulukuraattorin tai -terveydenhoitajan puoleen. Halutessasi voit myös olla yhteydessä Poikien puhelimeen joko chatissa tai puhelimitse.
Neuvonnan tiimi