Help
Laitoin kortsun sellaisen 2x snickers patukan päälle ja Tungin pyllyyn se ei tuntunut millekkään mikä vikana?
Mistä saisin vibraattori penikselle tai semmosen teko pillun ku kyllästyy käteen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että kokeilet erilaisia tapoja syventää sooloseksin nautintoa. Kerroit, että olit kokeillut työntää kondomilla suojattua snickers-patukkaa pyllyysi, mutta se ei tuntunut millekään. Voi olla, että snickers-patukka ei ole paras väline peppuseksiin, koska et saa tarpeeksi stimuloitua peppuasi. Syy voi johtua esimerkiksi patukan rakenteesta ja koosta.
Lisäksi kysyit, mistä saisit ostettua vibraattorin penikselle tai tekopillun, koska oma käsi kyllästyttää. Seksikaupoissa on runsaasti erilaisia välineitä rikastuttamaan sooloseksiä. Kannattaa aluksi tutustua eri vaihtoehtoihin esimerkiksi googlettamalla ja käydä sitten rohkeasti vierailemassa seksikaupassa, mikäli paikkakunnallasi sellainen on.
Raisa Hyväri & Oona Turunen