Ihastus
Tykkään yhdestä tytöstä joka asuu toisessa kaupungissa ja oon pistellyt sille viestiä ja se mulle mut en tiedä miten kertoa että tykkään hänestä ja haluaisin nähdä joskus jossain

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että olet tykästynyt tähän tyttöön ja olette jo viestitelleetkin. Tunteista kertominen on aina jännittävää meille kaikille ja vaatii uskallusta.
Yksi selkeä tapa on kertoa ihan rohkeasti suoraan omista tunteista ja ehdottaa näkemistä. Viestissä se voi olla helppo sanoa, kun sitten vastaanottajalla on aikaa rauhassa vastata. Tai sitten voit ehdottaa jotakin rentoa tapaamista, esimerkiksi jäätelölle tai kävelylle menemistä, ja tapaamisen aikana voit osoittaa tai kertoa, että tykkäät hänestä. Kiinnostuksen ja tykkäämisen voi osoittaa monella tavalla. Hyviä tapoja osoittaa lämpimiä tunteita on esimerkiksi hymyillä toiselle, katsoa silmiin, kehua, kannustaa, ottaa kädestä kiinni tai vaikka kysyä toisen mielipiteitä asioista.
Varmin tapa saada tieto vastapuolen tunteista, on kysyä häneltä itseltään. Rohkeutta matkaan!
Oona Turunen