Insestiporno?
Hei! Parisuhteen päätyttyä kun seksi jäänyt vähemmälle ja itsetyydytys lisääntynyt, olen huomannut että lähes aina pornoa katsellessani eksyn insesti teemaisiin videoihin, jostain syystä kiihotun niistä aivan sairaasti vaikka oikeassa elämässä pidän asiaa melkein vääränä, iljettävänä. Eli itsellä ei ole ikinä ollut seksuaalisia haluja kehenkään sukulaiseen. Asia kuitenkin vaivaa minua koska tunnen olevani nyt ”sairas pervo”, onhan nuo insesti novellitkin kiihottavia, onkohan jotenkin mahdollista päästä tästä mieltymyksestä eroon, vaihtaa kategoriaa ilman että eksyy aina noihin videoihin. Tietysti jos parisuhteeseen alan niin porno jää vähäiselle tai kokonaan pois.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Sukulaissuhteisiin perustuvat seksiaktit koetaan tabuna seksuaalisuuden saralla. On siis ihan ymmärrettävää, että kuvaamasi kiihottumisen kohde voi aiheuttaa monenlaisia tunteita. Et ole tilanteessasi ainoa, sillä on monia muitakin, jotka kiihottuvat insestiin liittyvistä tarinoista. Insesti aiheena saattaa kiehtoa juuri siksi, että se on kiellettyä oikeassa elämässä. Asioista fantasioiminen on kuitenkin eri asia kuin asioiden oikeasti toteuttaminen.
Porno on näyteltyä elokuvaa siinä missä muutkin elokuvat, siksi sen kautta voi käsitellä tällaisiakin tarinoita, aivan kuten erilaisten novellienkin avulla. Niin kauan kuin insesti pysyy vain mielikuvien tasolla, voit jatkaa asiasta fantasiointia.
Millaisia tuntemuksia ja ajatuksia asia tällä hetkellä herättää sinussa? Toivottavasti sinulla olisi jo parempi olo. Olet aina tervetullut juttelemaan maksutta kanssamme neuvontapuhelimeemme. Palvelemme myös kasvotusten seksuaalineuvojan ilmaisella vastaanotolla. Voi hyvin!
Maija Nieminen