Itseltä suihinotto ja sperman nieleminen
Moikka,
olen 22v. nuorimies. Toivottavasti jaksatte lukea kysymykseni ettekä pidä sitä kauhean outona!
Kerron itsestäni ensin vähän taustaa. Opiskelen tällä hetkellä korkeakoulussa ja lukioaikana minulla on ollut tyttöystävä. Minulla on urheilu- ja musiikkiharrastukset sekä ystäviä.
Tykkään ottaa itseltäni suihin eli harrastan autofellaatiota. Taivun melko vaivatta niin että saan oman peniksen suuhuni, joko niin että istun ja vedän itseäni lähemmäs nivusia tai selin makuulla jalat vasten seinää. Tämä ei satu selkään kun lämmittelen ja venyttelen aluksi, teen usein myös joogaliikkeitä ja pidän itseni vetreänä.
Tässä ei minulla siis ole ongelmaa, itseltä suihinotto ei minusta ole sen homompaa sooloseksiä kuin käsin runkkaaminen, vaikka siinä penistä (omaa) imetäänkin. Ehdin harrastaa sitä noin joka toinen päivän, tällöin tunnen tarvetta purkautua ja päästellä paineet.
Ensi kerran kun nuorempana huomasin että taivun autofellaatioon, oli tunne jännä ja ihana. Pystyin tekemään itselleni sitä mitä naiset miehille pornoleffoissa, mikä tuntui ihanan tuhmalta ja kiihottavalta. Lähestyessäni laukeamista minusta tuntui niin hyvältä, etten malttanut irrottaa huuliani kalustani vaan sain siemensyöksyn omaan suuhuni. Refleksinomaisesti nielin kaiken sperman, eikä se maistunut mitenkään pahalta vaan aika neutraalilta, oli toki aika paksua ja kermaista koostumukseltaan. Se tuntui tavallaan väärältä, nielinhän siinä omaa siittiölimaani, joka ei ole itse nautittavaksi tarkoitettu vaan hedelmöittämiseen. Toisaalta tämä myös kiihotti ja kiihottaa edelleen, että voin niellä sen kenenkään estämättä – kehoni tuottaa sitä joka tapauksessa, ja myös runkatessa se menisi ”hukkaan” päätyessään talouspaperiin tai suihkun lattialle, eikö?
Tästä siis alkoi autofellaatioharrastukseni joka jatkuu nyt kolmatta vuotta. Esim. lenkin ja suihkun jälkeen minulle parasta rentoutusta on hitaasti ja nautinnollisesti ottaa itseltäni suihin ja käytännössä joka kerta nielen myös spermat, sillä sen päästäminen muualle tuottaisi siivottavaa enkä edelleenkään malta irrottautua suurimman nautinnon hetkellä.
En tiedä voikohan minulla olla jonkinlainen spermafetissi? Voin sanoa, että rakastan spermaa. Välillä minulla on huono omatunto omaan suuhun laukeamisen jälkeen mutta parin päivän päästä ajatus tuntuu taas kiihottavalta…
Nyt laskien, olen yli kaksi vuotta harrastanut tätä noin joka toinen päivä eli 3,5 kertaa viikossa, vuodessa siitä tulee 182 siemensyöksyä ja keskiarvolla 4 ml per siemensyöksy olisin niellyt noin 50 miljardia siittiötä (300 miljoonaa per lasti) ja reilu 7 desiä siemennestettä, reilussa parissa vuodessa yli sata miljardia siittiötä ja puolisentoista litraa spermaa. Nämä kuulostavat kauhean isoilta luvuilta mutta minua ne jollain tavalla myös kiihottavat; syön lisäravinteita parantaakseni siemennesteeni makua ja lisätäkseni määrää. Joskus minusta tuntuu kauhean pervolta kun himoitsen aina vain lisää spermaa. Välillä täytyy pyyhkiä seinästä varpaanjäljet.
Olen eräälle naispuoliselle luottoystävälleni tästä harrastuksestani kertonut, hän ei pidä sitä outona. Eräs toinen taas piti ällöttävänä ajatusta, että mies ottaa itseltään suihin ja nielee oma spermansa. En ole sen jälkeen kehdannut siitä kenellekään mainita. Minulla ei tavallaan ole tarvetta tyttöystävälle nyt kiireisessä opiskeluelämässä, mutta sellainen voisi olla kivakin. En tiedä miten sellainen suhtautuisi tähän harrastukseeni, voiko nainen pitää sitä hyväksyttävänä osana joko yhteistä tai omaa privaattia seksielämääni tai olisinko pakotettu lopettamaan.
Itseltä suihinotossa on se puoli, että tiedän täsmälleen mikä minusta tuntuu hyvältä ja olen expertti oman itseni ja kaluni kanssa, tiedän ja osaan imeä sitä juuri niin kuin haluan, voin halutessani pitkittää nautintoani. Myös kierrätys on minulle tärkeää, ettei sperma mene ”hukkaan” koskaan näin toimiessani. Kivekseni tyhjentyvät siitä, mutta siemennesteen ravinteet menevät suoraan kierrätykseen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että olet löytänyt tavan toteuttaa seksuaalisuuttasi ja saada seksuaalista mielihyvää. Kertomassasi ei ole mitään outoa, sillä jokaisella on omat mieltymyksensä ja fantasiansa seksuaalisuuden suhteen. Jos autofellaatio tuntuu sinusta hyvältä, voit sitä myös jatkaakin. On hienoa tuntea oma kehonsa ja nauttia siitä.
Muitakin miehiä voi sekä kiinnostaa että myös inhottaa oman spermansa maistaminen. Maistaminen ja nieleminen on kuitenkin ihan sallittua, jos sellainen kiinnostaa. Kuten itsekin totesit, johonkinhan siemennesteen on mentävä, joten sinun tapauksessasi voi sperma ihan hyvin päätyä myös suuhun.
Fetissejä voi olla hyvin erilaisia ja siksi myöskin spermaan liittyvä fetissi on mahdollinen. Jos sperma kiihottaa sinua ja saat nautintoa siitä, niin ihan hyvin voit myös jatkaa puuhiesi parissa.
Kaikille seksuaalisuuden eri teemat eivät sovi puheenaiheeksi, mutta on ilahduttavaa kuulla, että sinulla on elämässäsi ainakin yksi ihminen, jolle voit asiasta puhua. Mainitsit, että sinulle tulee ajoittain huono omatunto suuhun laukeamisen jälkeen. Osaatko tarkemmin eritellä, mikä erityisesti sperman nielemisessä aiheuttaa huonoa omaatuntoa sinulle? Aiheuttaako jokin muu seikka seksuaalisuuden suhteen huonoa omaatuntoa vai onko tämä nieleminen ainoa asia, joka saa aikaan huonon omatunnon? Omista tunteistaan onkin hyvä avautua esimerkiksi luottoystävällesi, jos jokin painaa mieltä. Tarvittaessa saat aina myös olla meihin uudestaankin yhteydessä joko nettineuvonnan puolella tai puhelimitse, jos tämä tai jokin muu asia mietityttää sinua.
Älä siis huoli, voit nauttia seksuaalisuudestasi samaan malliin. Tulevasta ei tiedä kukaan, mutta naisia ja mieltymyksiä on monenlaisia. Toivottavasti kohtaisit sellaisen ihmisen, jonka mielestä kumppani saa ottaa itseltään suihin, jos se tuntuu kumppanista itsestään hyvältä.
Tsemppiä siis jatkoon ja nautinnollisia hetkiä nyt ja tulevaisuudessa!
Maija Nieminen