Itsensä paljastaminyen.
Hyvää päivää.
Katsoin tv ohjelman, jossa kerrottiin itsensäpaljastamisen olevan sairaus.
Mutta miten siitä sairaudesta pääsee eroon?
En enää ehdointahdoin esittele itseäni.
Mutta ne tilanteet, kun minut yllätetään, niin en osaa hävetä, vaan olen kuin olisi vaatteet päällä.
Tietysti tuolloinkin saan sen hyvänolon tuntemuksen.
Valitettavasti minulla on ollut käsitys, että naiset haluaa nähdä alastoman miehen.
Itse tietysti haluaisin nähdä alastomannaisen.
Alunperin minulla olikäsitys, jos itse näyttää, niin vastapuolikin haluaa tehdä samoin.
Mitään seksiä en sillä toiminnolla ajatellut löytäväni.
Ainoastaan toinen sukupuoli on kiinnostanut, joten itsensä esittely on tuntunut luontevalta.
Mutta jos se sairautta on, niin jotenkinhan se pitisi hoitaa.

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Kun puhutaan mieltymyksistä, kuten esimerkiksi itsensäpaljastelusta, on hyvä erottaa toisistaan mieltymys ja mieltymyksen toteuttaminen.
Jokaisen ihmisen mieltymykset ja fantasiat ovat yksilöllisiä. Itsensä paljastaminen on melko yleinen fantasia. Fantasiat ovat ajatuksia ja ajatusten maailmassa kaikki on sallittua. Mistä tahansa ajatuksesta on lupa kiihottua.
Fantasiat tuovat usein iloa elämään. Fantasioita voi olla mukava ajatella esimerkiksi silloin, kun itsetyydyttää. Voit lukea lisää fantasioista täältä.
Oman fantasian toteuttaminen ei kuitenkaan saa loukata toisen ihmisen rajoja. Fantasian toteuttamiseen täytyy olla lupa kaikilta fantasiaan osallistuvilta. Fantasian toteuttaminen on sallittua, jos kaikki siihen osallistuvat haluavat olla mukana eikä fantasian toteuttaminen riko lakia.
Siitä, mitä itse haluaa tehdä, ei voi päätellä sitä, mitä joku toinen haluaa tehdä. Toisen mieltymyksistä ja fantasioista saa tietoa ainoastaan kysymällä ja juttelemalla. Jutteleminen tulee tehdä ennen kuin fantasiaa toteuttaa.
Jos mieltymyksestäsi ei ole haittaa sinulle itsellesi eikä muille, voit olla huoletta. Jos sinua huolettaa, että mieltymyksestäsi on haittaa joko sinulle itsellesi tai jollekulle muulle, sinulla on oikeus saada tukea.
Jos haluat jutella aiheesta lisää niin voit soittaa Sexpon ilmaiseen puhelinneuvontaan. Viikottaiset päivystysajat löydät täältä.
Maria Vihlman