Jos itselläni olisi tyttöystävä ja antaisin hänelle nänniorgasmin, kuinka se...
Jos itselläni olisi tyttöystävä ja antaisin hänelle nänniorgasmin, kuinka se onnistuisi? Haaveilen siitä että tuotan naiselle suurta nautintoa.

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Hieno juttu, että haluat tuottaa kumppanillesi nautintoa.
Eroottinen mielihyvä ei ole sidottu mihinkään tiettyyn kehon osaan ja eri ihmiset ovat eri tavoin herkkiä esimerkiksi rintojen alueen kosketukselle. Jotkut voivat saada rintojen hyväilystä orgasmin ja jollekulle taas jonkin muun kehon osan hyväily toimii paremmin.
Jokainen nauttiva keho on siis yksilöllinen. Paras tapa selvittää se, mistä toinen tykkää, on jutella yhdessä toisen kanssa mieltymyksistä: siitä mistä toinen haluaisi tulla kosketetuksi ja millä tavalla sekä rajoista. Yhteisesti sovituissa rajoissa on mahdollisuus kokeilla erilaisia tapoja tuottaa toiselle nautintoa.
Neuvonnan tiimi