Kielisuuteleminen
Kuinka kielipusu tehdään? Kieli työnnetään toisen suuhun, ja imetäänkö sitä sitten? Ja nuollaan varmaan? Eikö kielellä voikin kosketella kumppanin suuta joka puolelta? Mielestäni sellainen on intiimeintä, mitä voidaan tehdä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kielisuudelmassa kumppanukset koskettelevat toisensa kieliä sekä huulia ja niiden ympäristöä. Kielipusuissa kielten päät koskettelevat toisiaan hellästi huulten lähellä, eli kielen ei ole tarkoitus mennä koko mitaltaan suuhun. Kielellä voi kosketella toisen suuta siten, mikä molemmista tuntuu miellyttävältä. Kieltä voi esimerkiksi hellästi pyöritellä tai liikutella sivulta sivulle, mutta mitään yhtä oikeaa kielisuutelutapaa ei ole. Yhdessä kokeillen on mahdollista löytää molemmille mieluinen pussailutyyli.
Hyvä juttu, että oletkin pohtinut teemaan liittyviä asioita ja tiedät, mikä sinulle on intiimeintä. Kielipusut ovat monelle muullekin intiimi asia. Jos jokin asia intiimiyteen tai suutelemiseen liittyen mietityttää, kannattaa jutella asiasta kumppanin kanssa. Mikäli aihepiiri kiinnostaa sinua edelleen, voit halutessasi tutkia netistä esimerkiksi hakusanalla ”French kissing” erilaisia ohjevideoita kielisuudelmiin liittyen. Tarvittaessa voit olla meihinkin uudestaan yhteydessä ja soittaa neuvontapuhelimeen, jossa autamme mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi