Kondomi
Hei.
Haluaisin tietää että olenko ostanut liian isoja kondomeja itselleni, koska harjoittelin niiden käyttöä tekovaginan kanssa ja kun vedin itseni ulos kumi oli luistanut eteen päin, vaikka vedin sen aivan loppuun asti ennen aloittamista.
Kiitos vastauksesta

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pohdit, oletko ostanut liian isoja kondomeja, koska kumi luisti eteenpäin ottaessasi penistä pois tekovaginasta. Hienoa, että olet vastuullinen ja olet keksinyt kokeilla kondomin käyttöä tekovaginan kanssa.
Usein kondomi luisuu hieman eteenpäin yhdynnän aikana ja silloin, kun peniksen ottaa pois vaginasta tai anaalista. Jos tuntuu siltä, että kondomi liikkuu huomattavan paljon tai saattaa irrota kokonaan, on se liian iso. Jotta löydät oikean kondomikoon, kannattaa sinun mitata peniksen ympärysmitta erektion aikana. Lisää eri kondomien mitoista löydät esimerkiksi RFSU:n sivuilta. Klikkaamalla auki eri kondomimallien sivut, saat lisätietoa niiden mitoista. Paras malli löytyy vain sovittamalla, mutta näiden mittojen avulla on varmasti helpompi löytää sopiva malli.
Anna Ahtiainen, Raisa Hyväri, Marja Heikkinen & Oona Turunen