Kuin paljon pallit kestää iskuja ku tykkään palleihin kohdistuvasta kivusta....
Kuin paljon pallit kestää iskuja ku tykkään palleihin kohdistuvasta kivusta. Laitetaan tyttöystävän kans kumilenkki pussin ympäri et pallit on pinkeänä ja otan leveän haara asennon niin hän läpsii niitä nopeasti. Onko vaarallista

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet teitä miellyttävän tavan nauttia seksuaalisuudestanne. Ihmisten kehot ovat erilaisia ja siksi jokaisen pallit kestävät yksilöllisesti iskuja. Niin kauan kuin turvallisuudesta pidetään huolta, voitte myös jatkaa mieltymystenne toteuttamista.
Kivesten vammoja voi yrittää välttää sillä, että kuminauha ei ole liian tiukalla. Seksikontaktin pitkittyessä kuminauhan voi ottaa välillä pois ja myös läpsimisessä kannattaa pitää pieniä taukoja. Oleellista on kuunnella oman kehon viestejä ja edetä niiden mukaan. Jos sinulle syntyisi vammoja kivesten alueelle, on tärkeää olla yhteydessä lääkäriin. Halutessasi voit tutustua vielä BDSM-mieltymyksiä käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi