Kuinka paljon ihmiset ajattelevat seksiä päivittäin?
Miten usein ihmiset ajattelee seksiä? Siitähän on jotain tutkimuksia että miehillä kävisi seksi mielessä kymmeniä kertoja per päivä tai jotain 😀 Voiko keskimääräinen luku olla oikeasti noin suuri?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Aiheesta on tehty monia tutkimuksia ja tulokset saattavat vaihdella tutkimuksen mukaan. Tutkimustulosten luotettavuuteen kun voivat vaikuttaa monet eri vaihtuvat tekijät, kuten esimerkiksi osallistujien lukumäärä, heidän ikänsä, seksuaalisen halukkuuden taso noin muuten, elämäntilanne sekä kulttuuri ja ympäristö, jossa eletään.
Oikeassa elämässä on hyvin yksilöllistä, kuinka usein seksiä ajattelee. Joskus näin voi tehdä ihan tiedostamattaankin. On siis mahdollista, että seksi on mielessä kymmeniä kertoja joillakin miehellä, mutta aivan yhtä mahdollista on, että seksi ei käy mielessä kertaakaan. Seksiajatukset voivat myös vaihdella päivittäisen vireystilan ja elämäntilanteen mukaan. Siksi on vaikeaa sanoa luotettavasti, mikä on oikea kysymäsi luku.
Hienoa, että uskallat pohtia erilaisia asioita, jatka siis samaan malliin! Jos jokin asia jäi vielä askarruttamaan mieltäsi, saat aina olla meihin uudestaankin yhteydessä, vastaamme kysymykseesi mielellämme.
Maija Nieminen