Kuinka terskan voisi saada tottumaan tyttöystävän kielellä kosketteluun, etten saisi...
Kuinka terskan voisi saada tottumaan tyttöystävän kielellä kosketteluun, etten saisi heti siemensyöksyä? Itsetyydytystä voin jatkaa ainakin 10 min ilman laukeamista, ja tyttöystävän ihanaa käsityöskentyäkin voimme jatkaa muutaman minuutin. Tavaksi on tullut, että kun hän kielellään nuolaisee terskaa, laukean saman tien. Joskus olen kestänyt pienen hetken, mutta kun kieli on koskettanut terskaani vähän eri tavalla, tai eri kulmasta, siemensyöksy tulee vääjäämättä. Haluaisin nauttia pitemmän aikaa

Hei. Kiitos kysymyksestäsi.
Herkkyys laukeamiseen on yksilöllistä, ja jotkut teot tai kosketukset voivat nostaa kiihottuneisuutta varsin nopeasti. Kerrot että toiveenanne on nimenomaan se, että laukeamisherkkyys suuseksissä vähentyisi.
Osalla peniksellisistä toimivat itse tehtävät harjoitteet, joita on kuvattu esimerkiksi täällä. Halutessanne voitte kokeilla, josko näistä olisi teille apua. Voitte myös pohtia ja keskustella, että onko laukeaminen peniksen koskettelun päätepiste. Joillakin peniksen koskettaminen laukeamisen jälkeenkin voi tuntua miellyttävältä.
Jos penis on hellänä heti laukeamisen jälkeen, joitakuita on auttanut se, että laukeaa vaikkapa itsetyydyttäen tuntia paria ennen seksitapahtumaa. Kokeilemalla ja avoimella keskustelulla voitte löytää teille soveltuvia keinoja nautinnolliseen seksiin.
Neuvonnan tiimi