Kun tyttöystävä imee penistäni niin jos hän ime ja nuolee...
Kun tyttöystävä imee penistäni niin jos hän ime ja nuolee terskaa pelkästään eikä vetele edestakaisin varresta niin sperma kyllä tulee mut kestää kauemmin ja lähtee hitaammin. Joskus pyydän pumppaamaan kun ei meinaa millään lähteä tulemaan

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Siemensyöksyn tulemisen nopeus vaihtelee eri seksikertojen tai esimerkiksi hyväilytekniikoiden mukaan. Asiasta ei tarvitse olla huolissaan, sillä joskus siemensyöksy saattaa tulla nopeammin ja ajoittain hitaammin. Hienoa, että tiedät, millaisista hyväilyistä pidät ja olet kertonut toiveistasi myös tyttöystävällesi. Jokainen tykkää hieman erilaisista kosketustavoista ja siksi voikin kokeilla, millaiset hyväilyt tuntuvat itsestä parhaimmilta.
Koetko laukeamisen olevan jo hieman liiankin ison työn takana? Tapahtuuko siemensyöksyn viivästymistä myös mahdollisen sooloseksin tai yhdynnän aikana? Joskus aktin pitkittyessä voi kiihottumisessa tapahtua notkahdus, jolla taas on vaikutuksia siemensyöksyn tai orgasmin saamiseen. Siemensyöksy voi viivästyä myös suorituspaineiden, stressin, jännityksen, vaikeiden elämäntilanteiden, päihteiden sekä tiettyjen lääkkeiden takia. Voit yrittää eritellä mielessäsi, onko jokin toisin niissä tilanteissa, joissa siemensyöksy tulee vaivatta ja pystyisikö tällaisia onnistumisen takaavia tekijöitä tuomaan myös suuseksiin. Suuseksiä ei ole myöskään pakko harrastaa, jos se ei tunnu ”omalta jutulta” tai vaihtoehtoisesti suuseksi voi olla osana hyväilyjä, mutta sen seurauksena ei odoteta siemensyöksyn saamista.
Tyttöystävän kanssa on tärkeää pohtia, millainen tapa toteuttaa seksuaalisuuttanne sopii juuri teille. Halutessanne voitte näyttää toiselle, mikä tuottaa mielihyvää itselle tai testata erilaisia seksivälineitä. Orgasmikyky tai siemensyöksyn tuleminen on herkkä mielentilojen vaihteluille ja siksi on tärkeää, että tilanne olisi molemmille rento. Keskittykää mieluummin siihen, mikä tuntuu nautinnolliselta eikä niinkään siihen, onko tuloksena siemensyöksy vai ei. On oleellista muistaa, että henkilö voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä ja päinvastoin.
Pitkittyessään tällaiset tilanteet voivat syödä itsetuntoa tai kuormittaa parisuhdetta, joten ethän jää asioidesi kanssa yksin. Mikäli koet edelleen huolta siemensyöksyn saamisen suhteen, kannattaa rohkeasti jutella asiasta lääkärin kanssa. Myös meidän neuvontapuhelimemme tai seksuaalineuvojan vastaanoton puoleen saa kääntyä aina, jos siltä tuntuu. Yhteystietomme löydät täältä.
Neuvonnan tiimi