kyssäreit
mooi 🙂 oon 13vee poika ja haluisin kysyy fetisseistä. onks normaalia tykätä pissast ja kakast? mul on ollu jo jonku vuojen ajan sellane et haluisin olla jonkun wc… must tuntuu et oon epänormaali koska nää jutut kiihottaa mua tosi paljon. mun kaikki luokkalaisetki on tosi lapsia verrattun minuu…
ja sit toinen kyssäri oli et onks mun pippeli ihan normaalin kokonen mun ikäseks ku se on nyt about 10 cm ku se seisoo?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että seksuaalista elämääsi rikastuttavat fantasiat. Kysyit, onko normaalia tykätä ja kiihottua pissasta ja kakasta. Meillä kaikilla on oma tapamme ilmentää omaa seksuaalisuuttamme, nautimme ja kiihotumme kaikki eri asioista. Sitä mikä on oikein tai normaalia, ei kukaan voi määritellä. Fantasioida ja kiihottua saa mistä tahansa. Fantasioista ja fetisseistä voi lukea lisää täältä. Lisäksi pohdit onko pippelisi normaalin kokoinen 13-vuotiaaksi pojaksi. Olet murrosiän kynnyksellä ja kehosi käy läpi muutoksia. Kehon muutokset ja sukuelinten kasvu on kovin yksilöllistä. Sinun tuskin tarvitsee olla huolissasi kasvustasi, mutta jos asia huolettaa, niin kannattaa kääntyä kouluterveydenhoitajan puoleen. Penikseen liityvistä asioista voit lukea lisää täältä.
Raisa Hyväri & Oona Turunen