Kysyisin sellasta että laukeen tosi nopee siis jos masturboin laukeen...
Kysyisin sellasta että laukeen tosi nopee siis jos masturboin laukeen ehkä 1-3 Min jälkeen ja sen takia pelkään että laukean seksiä harrastaessa joko 1min tai ekalla työnnöllä… Voiko apua olla esim kestoa pidentävistä tuotteista mitä Myydään seksi kaupoissa yms vai mikä muu voisi toimia yks tyyppi väitti että peniksen koko vaikuttas siihen mut pitääkö se paikkaansa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Moni muukin pelkää nopeaa laukeamista, mutta asiassa ei ole mitään noloa eikä tilanne liity peniksen kokoon. Usein tilanne voi mennä ihan itsestään iän myötä ohi. Mikäli laukeaisikin ensimmäisellä työnnöllä, voi pitää pienen lepotauon ja yrittää sitten uudestaan, sillä kestävyys saattaa monilla olla ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen vähän parempi. Jos koet tulevasi omasta mielestäsi liian nopeasti, voit halutessasi testata erilaisia kestoon vaikuttavia tuotteita. Kannattaa miettiä, mikä omalle keholle sopii ja pyytää tarvittaessa asiantuntijan apua. Tarvittaessa voit myös ensin rauhassa itse testailla tuotteita, ennen kuin käytät jotakin niistä kumppanin kanssa. Mikäli koet, että sinun tapauksessasi voisi olla kyse herkästä siemensyöksystä, voisi tästä artikkelista olla sinulle hyötyä.
Omista peloistaan ja muista tuntemuksistaan kannattaa jutella kumppanin tai jonkun muun turvallisen ihmisen kanssa, sillä jaettu huoli, on puolitettu huoli. On hyvä myös muistaa, että kumppanille voi tuottaa muillakin tavoilla seksuaalista nautintoa kuin peniksellä; oikeastaan vain mielikuvitus on rajana yhteisissä leikeissä. Jos asia vaivaa sinua kovasti, kannattaa kääntyä terveydenhoitajan puoleen, joka osaa auttaa sinua vielä tarkemmin. Myös meidän neuvontapuhelimeemme voi soittaa joko yksin tai kumppanin kanssa, sillä olemme täällä teitä varten. Tsemppiä jatkoon.
Maija Nieminen