Kysyisin sormella hyväilemisestä. Saako jatkaa suoraan pyllyreiän sormittamisen jälkeen pimpin...
Kysyisin sormella hyväilemisestä. Saako jatkaa suoraan pyllyreiän sormittamisen jälkeen pimpin sormittamiseen, vai pitääkö käydä välillä pesemässä sormet? Voiko sormen työntää kokonaan pyllyreikään, ja varovasti kosketella sormen päällä joka puolelta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiset pitävät erilaisista hyväilyistä ja kehossa on paljon useita kohtia, joiden koskettamisen kautta voi saada tai tuottaa toiselle seksuaalista mielihyvää.
Pyllyreiän alueella on paljon hermoja ja siksi alueen kosketteleminen voi tuntua nautinnolliselta. Pyllyreiän sormettamisen jälkeen tulee kuitenkin käydä käsipesulla, jotta alueelta ei kantaudu bakteereita pimpin limakalvoille. Sormen voi työntää kokonaan pyllyreikään ja kosketella sormenpäällä joka puolelta, jos se tuntuu itsestä/kumppanista hyvältä idealta. Koska peräsuolessa ei ole luonnollista liukastetta, on hyvä muistaa liukasteen käyttö. Kaikissa hyväilytavoissa on tärkeää kuunnella kehon viestejä ja edetä vain sen mukaan, mikä tuntuu miellyttävältä.
Lisätietoa anaaliseksistä ja siihen liittyvistä hygienia- ja turvallisuuseikoista saat täältä.
Neuvonnan tiimi