Liian iso?
Hei olen 14 poika ja penikseni on noin 17cm ja aika paksu. Onko se liian iso tai niinku saako sitä naisen suuhun kokonaan ja sattuuko jos laittaa pilluun?
Olen runkannu melkein joka päivä jta pari vuotta eikä haittaa muuta elämää yms niin alan vähän kyllästyä omaan käteen.. Mitään vinkkejä??

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mietit, onko peniksesi liian iso mahtuakseen kokonaan naisen suuhun ja sattuuko sen laittaminen pilluun. Mukavaa, että otat huomioon mahdollisia epämukavuustekijöitä liittyen seksiin.
Naisen emätin on melko elastinen ja mukautuva. Seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa emättimen verenkierto vilkastuu ja sen tilavuus ja pituus kasvaa. Lisäksi emättimen seinämistä tihkuu läpi nestettä, joka liukastaa emättimen sisäpintaa. Jos nainen on tarpeeksi kiihottunut ja tuntee olonsa mukavaksi, ei peniksen suurikokoisuus yleensä ole ongelma. Jokainen nainen on rakenteellisesti erilainen, joten jos miehellä on erityisen pitkä penis, saattaa jotkut asennot tuntua joistakin kivuliailta. Kipu johtuu yleensä siitä, että penis yltää emättimeen työntymisen aikana niin syvälle, että osuu kohtuun.
Jos kumpikaan ei ole vielä kovin kokenut seksin saralla, kannattaa edetä rauhallisesti ja käyttää apuna esimerkiksi liukuvoidetta. Yhdyntä saattaa jännittää ja jännitys puolestaan saa emättimen lihakset supistumaan, joka osaltaan voi hankaloittaa yhdyntää ja olla epämielyttävää kummallekin. Hyvä esileikki yleensä rentoututtaa molemminpuolin ja lisää kiihottuneisuutta. Seksin aikana voi myös kysyä mikä toisesta tuntuu hyvältä ja jakaa mistä itse tykkää.
Jos suuseksin antajalla on siro rakenteinen suu, saattaa hänen olla vaikeaa ottaa suurikokoista penistä kokonaan suuhun. Joillakin on myös todella herkkä oksennusrefleksi, joka estää liian syvälle kurkkuun työntymisen. Suuseksissä onkin hyvä antaa tyydyttäjän määrätä tahti, sillä suuseksin antaja tietää parhaiten omat rajansa. Toki toiselta saa aina kysyä, voiko penistä ottaa syvemmälle suuhun.
Viimeisenä pyysit piristäviä vinkkejä sooloseksin harrastamiseen. Peräaukon seutu on todella kosketusherkkää aluetta ja monet nauttivatkin suuresti sen stimuloimisesta erilaisin keinoin, esimerkiksi painelemalla sormilla. Liukastusvoiteen käyttö voi myös antaa uusia tuntemuksia, vaikka käsi olisikin edelleen käytössä. Omaan kehoon kannattaa tutustua rohkeasti, niin saattaa löytää uusia mielihyvää tuntevia paikkoja. Sooloseksistä voit lukea halutessasi lisää täältä.
Raisa Hyväri & Oona Turunen