Likaiset pikkuhousut
Moi. Olen 32v mies ja olen aivan hulluna naisten likaisiin pikkuhousuihin. Olen varastanut vaimon siskon parit pikkarit ja parit kavereiden puolison pöksyt. Olen ostanut myös netistä pöksyjä. Mutta haluaisin nuuskia vain tuttujen naisten pöksyjä tai silleen että tiedän kenen pöksyt on, sen takia netistä ostetut ei enää oikein kiinnosta. Minun elämä pyörii pöksyjen ympärillä, mitä teen? Kaupungilla kävellessä kahtelen kaikkien peppuja että jos pikkuhoujen rajat näkys tai itse pikkuhousut vilahtas ja mietin minkälaisethan pikkuhousut milläkin naisella on

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Ihminen voi kiihottua rajattoman monista eri asioista ja käytetyistä pikkuhousuista kiihottuminen on tavallista. Jokaisella on omanlaisensa seksuaalisuus ja kaikenlaiset mieltymykset ja fantasiat ovat ajatuksen tasolla sallittuja. Kun mieltymys jotakin asiaa kohtaan on vahvaa ja jokseenkin jatkuvaa, voidaan puhua myös fetissistä. Fetissit ovat yleisiä ja ne voivat olla olennainen ja iloa tuova osa omaa seksuaalisuutta.
Fantasiamaailma, jossa kaikenlaiset ajatukset ovat sallittuja, eroaa kuitenkin arkielämästä. Mieltymys on eri asia kuin teko. Tosimaailmassa tapahtuvissa seksuaalisissa teoissa tulee aina olla kaikkien tekoon osallistuvien vapaaehtoinen suostumus. Toisen pöksyjen haistelu salaa ja pöksyjen varastaminen loukkaa pöksyjen omistajaa, sillä hän ei ole antanut toimintaan suostumustaan. Toisen omaisuuden varastaminen on myös kielletty laissa.
Kerrot haluavasi haistella etenkin tuttujen naisten pöksyjä. Jos toiveenasi on haistella tuttujen naisten pöksyjä, tulee asiasta ensin keskustella ja sopia sen henkilön kanssa, jonka pöksyjä haluat haistella. Voit lukea vastauksemme tähän kysymykseen, jossa kysyjä pohtii, että miten tutulta ihmiseltä voisi kysyä pikkuhousuja.
Kerrot että elämäsi tuntuu pyörivän pöksyjen ympärillä. Jos mieltymykset hankaloittavat arkielämää ja ne kokee häiritsevinä tai ahdistavina, kannattaa tilanteeseen hakea keskusteluapua. Kannustaisin sinua olemaan yhteydessä neuvontapuhelimeemme tilanteesi kartoittamiseksi ja sinulle sopivan tuen pohtimiseksi. Voit soittaa anonyymisti ja keskustelu on täysin luottamuksellista.
Sexpon neuvonnan tiimi