Mars-patukka perseessä
Olin illalla todella kiimainen ja äitini toi minulla mars patukan olen siis tyttö aloin käyttämään mars-patukkaa perseessä kunnes se sujahti sisälle miten saan pois tuleeko kakan mukana vai mitä teen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan sallittua tutustua omaan seksuaalisuuteensa ja kokeilla erilaisia tapoja tyydyttää itseään. Ikävää kuulla, että kivat leikit keskeytyivät patukan jäädessä sisään.
Jos patukassa ei ollut kääreitä, olisi osittainen mahdollisuus siihen, että patukka lähtisi pehmenemään sisälläsi ja saattaisi tulla kakan mukana ulos. Koskaan ei kuitenkaan kannata jäädä vain odottelemaan, vaan mieluummin koettaa vielä onkia patukkaa sisältä sormin. Peräaukolle ja peräsuoleen voi yrittää levittää liukuvoidetta, jotta patukka saattaisi luiskahtaa helpommin ulos. Joskus vaarana voi kuitenkin olla, että patukka meneekin pidemmälle sisään kuin tulisi ulos. Voit myös testata kyykkyasentoa ja ponnistaa patukkaa ulos kuin ponnistaisit ulostaessa. Lisäksi yskiminen kyykyssä voi auttaa.
Nyt jo tiedätkin, millä tavoin patukka tuli ulos. Jos sattuisi olemaan niin, että patukka onkin vielä sisälläsi, kannattaa ehdottomasti lähteä heti lääkäriin. Lääkärit osaavat kohdella sinua hienotunteisesti, eli syytä nolosteluun ei ole. Mitä kauemmin tilanne pitkittyy, sitä vaikeampaa poistamisesta voi tulla. Myös tulehdusvaara on, etenkin, jos kääreet ovat vielä tallella.
Jatkossa olisi hyvä muistaa käyttää anaaliseksiin suunniteltuja leluja. Tärkeää on, että jos vielä päätät tyydyttää itseäsi kotoa löytyvillä tavaroilla/esineillä, olisi huolehdittava siitä, että niissä on pohja, joka estää lelun luiskahtamisen käsistä. Meidän sivuillemme on koottuna enemmän ohjeita turvalliseen anaaliseksiin, joihin voit halutessasi tutustua vielä tarkemmin.
Toivottavasti tilanne on selvisi parhain päin ja sait joko itse patukan pois tai uskalsit ottaa yhteyttä lääkäriin. Lääkärille tai terveydenhoitajalle voi myös puhua, jos jokin seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvä asia mietityttää. Lisäksi meihinkin saa olla yhteydessä, jos jotakin uutta kysyttävää tulee. Nautinnollisia, mutta ennen kaikkea turvallisia, hetkiä sinulle!
Maija Nieminen